El Liceu/Gran Teatre del Liceu continua la seva campanya per generar nous públics. Aquesta vegada, el target és molt clar: atraure el públic menor de 35 anys. Il puritani + DJ al Foyer + Food stands és el nou producte adreçat exclusivament als joves.

L’objectiu és convidar aquest públic a assistir a la preestrena de l’espectacle inaugural, posant totes les localitats del teatre a un preu únic de 15 euros.

A banda de veure l’òpera Il puritani de Vincenzo Bellini, els assistents podran gaudir d’una sessió en directe amb DJ Cucut fins a la mitjanit i dels Food Stands instal·lats al Saló de Miralls i el Foyer.

El projecte Liceu Under 35 se celebrarà dues vegades cada temporada i, segons l’organització del Liceu, vol anar més enllà de l’òpera per apropar-la a les noves generacions.

Aquesta iniciativa s’uneix a una llarga llista de projectes del Gran Teatre del Liceu, com el servei educatiu del teatre, el compromís ambiental i energètic, o apropar la cultura a través de conferències territori.